پاکت زیپ کیپ 18 تایی پنگوئن 22×15 سانتیمتری

برند:
وضعیت: درحال فروش

موجود

52.000 تومان

شرکت پنگوئن ارائه دهنده انواع محصولات بسته بندی استریل با تنوع بالا و متریال مرغوب در ایران است که با استفاده از تکنولوژی روز نامی معتبر در این عرصه به جای گذاشته است. پاکت زیپ دار پلی امید پنگوئن یکی مهم ترین ابزار بسته بندی در هر آشپزخانه است که علاوه بر کاربری ساده مواد غذایی را به مدت بالا با کیفیت اولیه بسته بندی و نگهداری می کند. این پاکت های پلی امید 5 لایه کاربرد بالایی در حمل وتاره نگه داشتن مواد غذایی خشک و تر در یخچال و جلوگیری از هوازدگی آنها دارد. با استفاده از این کیسه های زیپ دار به راحتی به هر فرم می توان مواد غذایی را مهر و موم کرد؛ به گونه ای که از ورود هوا و رطوبت به داخل آن به طور کامل جلوگیری شود. پاکت های زیپ دار استریل پنگوئن در ابعاد استاندارد 22*15سانتی متری در بسته بندی متفاوت 30عددی در بازار عرضه شده اند.

پاکت زیپ دار پلاستیکی 30 عددی

مشخصات پاکت زیپ دار پلاستیکی 30 عددی

پاکت زیپ دار پلاستیکی پلی امید کاملا شفاف برای بسته بندی انواع مواد غذایی بهترین گزینه است؛ خصوصا برای بسته‌بندی مواد غذایی خشک وتر که نیاز به محافظت در برابر آب و رطوبت دارند، مانند دانه‌های قهوه، چای، محصولات پخته شده، آجیل، کوکی ها، تنقلات، ادویه، آجیل بادام هندی و سایر. پاکت های زیپ دار 5 لایه پنگوئن علاوه بر کاربری آسان، متریال بهداشتی، ماندگاری طولانی همراه با آب بندی بسیار قوی در تمام اسلایدها دارندکه با عملکرد چندگانه، می توان از آنها برای ذخیره و سازماندهی اقلام از سبزیجات گرفته تا لوازم التحریر استفاده کرد.

مزیت های استفاده از پاکت زیپ دار پلاستیکی

  • پنگوئن همواره با رعایت استاندارد ها و اصول بهداشتی، استفاده از متریال مرغوب و تکنولوژی روز حرف اول را در میان سایر برند ها میزند و با ارائه محصولات متنوع و گسترده در بازار ایران معتبر گشته است.
  • مزایای پاکت زیپ دار پلاستیکی پنگوئن
  •  نگهداری مواد غذایی در فریزر و یخچال بمدت طولانی
  •  استریل نگه داشتن تنقلات و مواد غذایی در منزل
  • حمل خشکبار به دلیل خاصیت ضد آب
  • نگهداری مواد غذایی با وزن کم جهت حمل در پیک نیک
امتیاز کاربران به پاکت زیپ کیپ 18 تایی پنگوئن 22×15 سانتیمتری: 0از مجموع 0دیدگاه
نظر خود را در مورد این محصول بنویسید
برای ارسال نظر ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید. اگر قبلا این محصول را از این فروشگاه خریداری کرده اید، نظر شما به عنوان صاحب کالا ثبت می شود.

نظری یافت نشد!

اولین کسی باشید که روی پاکت زیپ کیپ 18 تایی پنگوئن 22×15 سانتیمتری

نظر می دهد