سفره رولی 50 متری پنگوئن

برند:
وضعیت: درحال فروش

موجود

78.000 تومان31
دسته: برچسب:

سفره های پلاستیکی کاملا بهداشتی ارائه شده توسط شرکت پنگوئن با محبوبیت بالایی روبرو گشته اند. سفره های پنگوئن با طرح بندی جذاب، به سادگی میز منازل، مجالس، رستوران ها و …  را جلوه زیبا می بخشند. از پرطرفدار ترین محصولات پنگوئن، سفره پلاستیکی طرح دار جدید رولی با طول 50 متر است که بسیار بصرفه و اقتصادی است. الیاف بکار رفته در این سفره ها از مواد کاملا بهداشتی و صد درصد نو تولید شده است. عرض سفره به دلیل کاربری ساده، دارای پرفراژ و برش خوردگی است.

سفره رولی 50 متری
مزایای استفاده از سفره یکبار مصرف

با استفاده از سفره های پلاستیکی یک روکش رومیزی زیبا و بهداشتی خواهید داشت. طرح های رنگی و متنوع سفره های یکبار مصرف پنگوئن، مناسب برای رویدادهای رسمی، سالگردها، جشن های تولد وموارد دیگر است؛ در واقع شما یک میز زیبا، با دوام و ضد آب خواهید داشت که درعین حال مقرون به صرفه نیز می باشد. این سفره های رولی یکبار مصرف استفاده ساده و همه کاره دارند و می توانید پس از مصرف، آن را دور بیندازید. طول سفره با توجه به نوع میز شما قابل تنظیم است و با پرفراژهای استاندارد به شما امکان می دهد براحتی برش را انجام دهید.

ویژگیهای بارز سفره پلاستیکی پنگوئن

  • طراحی زیبا
  • استفاده از مواد اولیه کاملا بهداشتی
  • ظرافت بالا
  • کاربری آسان
  • بصرفه و اقتصادی

چرا آیفون 14 پرو مکس بخرم؟

محصول جدید اپل که iPhone 14 ProMax نام دارد و به‌تازگی در رویداد هرساله این شرکت در سپتامبر 2022 معرفی شد، جزو بزرگ‌ترین و بهترین انتخاب برای کسانی است که می‌خواهند یک گوشی هوشمند و همه‌کاره از خانواده آیفون داشته باشند و گرچه iPhone 14 Pro کمی کوچک‌تر و ارزان‌تر است اما ارزش خرید آیفون 14 پرو مکس با صفحه‌نمایش بهتر و باتری بادوام‌تر بیشتراز هم‌نوعان خود است.
اولین بخشی که توجهات افراد مختلفی را متوجه خود کرده، طراحی آیفون 14 است. اپل به این متهم شده است که تلاشی برای تغییرات اساسی در ظاهر و طراحی گوشی‌های جدید خود نمی‌کند. آیا این محصول جدید منتقدان را به سکوت دعوت خواهد کرد؟ پس بیایید بیشتر در مورد طراحی محصول جدید اپل صحبت کنیم. در ابتدا بد نیست که بگوییم برند اپل در گوشی‌های آیفون 14 نیز دست به تغییراتی زده است. دیگر خبری از آیفون‌های مینی نخواهد بود و این بار شاهد حضور سری مکس یا پلاس در بین مدل‌های معرفی شده اپل خواهیم بود. مدلی که بزرگ‌تر از سایر مدل‌ها است. سایر مدل‌ها نیز شامل آیفون 14 معمولی، 14 پرو و 14 پرو مکس هستند.
دوربین 48 مگاپیکسلی عالی صفحه نمایش هوشمند عمر باتری فوق‌العاده نمایشگر همیشه روشن وجود حالت اکشن برای ویدئوها ویژگی‌های امنیتی جدید
امتیاز کاربران به سفره رولی 50 متری پنگوئن: 0از مجموع 0دیدگاه
نظر خود را در مورد این محصول بنویسید
برای ارسال نظر ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید. اگر قبلا این محصول را از این فروشگاه خریداری کرده اید، نظر شما به عنوان صاحب کالا ثبت می شود.

نظری یافت نشد!

اولین کسی باشید که روی سفره رولی 50 متری پنگوئن

نظر می دهد